آخرین اخبار
کد مطلب: 73212
صلوات،شعار سياسي اين روزهاي جهان…
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1100

به گزارش سلام لردگان به نقل از بوتيا نيوز

پسر بچه ي ? يا ? ساله اي بلند شد و با صداي بلند گفت: براي سلامتي آقاي خميني صلوات! مردم صلوات بي رنگ و بي حالي فرستادند و او نشست. شنيد که يکي از نمازگزاران به طعنه به بغل دستي اش گفت: يک پنج زار به اين پسره بده که شعار داد براي آقاي فلان. [منظورش اين بود که اينها پول مي گيرند و اين کارها را مي کنند. ضمن اينکه گوينده ي اين حرف از وابستگان بيت يکي از علما بود!]صلوات آنروزها شد شعار سياسي. هر وقت نام خميني مي آمد، مردم سه تا صلوات مي فرستادند.حکايت اين روزهاي ما مي باشد و صلوات اين روزها …
و خداوند وعده ي نصرت داد به حزب الله ،و فرمود همانا، حزب خدا رستگاران عالمند .(?)حال اگر شکم پاره هاي شهوتران و کاخ نشين هاي مفسد با هر هدفي که دارند بخواهند ضربه اي به حزب خدا بزنند ،آيا خداوند مانع انها نخواهد شد ؟!
“يدالله فوق ايديهم “…و چقدر به اين جمله ايمان و اعتقاد دارم .
حزب شيطان چه هدفي مي توانند داشته باشند به جز خاموش کردن نور اسلام و ايمان که اين روزها همه ي دنيا را فرا گرفته ؟!اما ؛آيا حزب شيطان مي تواند نور خدا را خاموش کند؟!شيطاني که ظالم است و منبع ظلمات ؟!و چه آشکا است نور خدا ، آنکه خاموش شدني نيست .(?)
و خداوند پيامبر اکرم صلوات الله را اينگونه معرفي مي کند “و حال آنکه او جز تذکر براي جهانيان نيست “.(?)ايشان ذکري است نه تنها براي مسلمين جهان، بلکه ؛ براي تمامي جهانيان …حزب شيطان پليد، هميشه زيان کار است و به خودش زيان مي رساند .اگر به نبي مکرم اسلام بي حرمتي شود، نتيجه اش اين مي شود که مي بينيم ، اسلام در سرار جهان معرفي مي گردد ..مسلمين متحدتر از هميشه متذکر ياد و نام خدا و رسولان و ائمه مي شوند.و هزاران هزار برکت و خير ديگر. مصداق همان معروف که “عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد”.
و صلوات،اينبار شعار سياسي تمام مسلمين جهان مي شود.و اينبار جهاني نو در راه است .

?-هرگز مردمي که ايمان به خدا و روز قيامت آورده اند چنين نخواهي يافت که؛ دوستي با دشمنان خدا و رسول کنند و هر چند آن دشمنان پدران يا فرزندان و برادران و خويشان آنها باشند .اين مردم پايدارند،که خدا بر دلهاشان نور ايمان نگاشته و بر روح قدس الهي ،انها را مويد گردانيده و در قيامت به بهشتي داخل کند که؛ نهرها زير درختانش جاري است در حالي که در آن جاويداند .خدا آز آنها خشنود و آنها هم از خدا خشنودند .اينان به حقيقت حزب خدا هستند. الا اي اهل ايمان؛ بدانيد که حزب خدا رستگاران عالمند (آيه ي ?? سوره ي حشر)
?-مي خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت .(آيه ي ? سوره ي صف)
?-ايه ي ?? سوره ي قلم .

پ ن ?- باغچه ي کوچکمان را که اين روزها ميبينم پر از شور و نشاط مضاعف ميشوم .هيچ فکرش را نميکردم خانه ي کوچکمان در روستايي کويري تابستان را برايم آنقدر دلنشين کند که ،کرد.
پ ن ?-اعوذ بالله من نفسي ..خدايا مرا از تکبر و غرور بيجا دور کن .کمکم کن تا منيت را کنار بگذارم .الهي امين .

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس